14.5.07

Literatura hipertextual

Pàgina de Stuart Moulthrop, amb alguns dels seus treballs.

3 comentaris:

Judit Gómez Pascual ha dit...

Bones,

Soc la Judit del Grup M2. Tinc problemes per obrir el powerpoint de precursors de la no linealitat. El podries tornar a penjar? Gràcies

Bernat Gisbert Riba ha dit...

Hola Eva, podries penjar al blink el power point de la narrativa hipertextual? Moltes gràcies.

Anònim ha dit...

Hola Eva, et vaig enviar un email al blink, un altre a la direcció de gmail i finalment te'l penjo aquí perquè no et localitzao enlloc.

Necessito saber, urgentment, una qüestió pel tema exàmen del dia 11 de juny. M'han confirmat un treball el mateix dia i m'agradaria saber si me'l podries realitzar un altre dia si et portés un justificant, ja que la tutora que vaig tenir el quatrimestre passat em va dir que i em passava algun dia una cosa així parlés directament amb el professor en qüestió i que ell decidiria.

Espero respostes teves el més aviat possible siusplau, que com a molt tard demà a les 10 del matí haig de donar una resposta.

Moltes Gràcies

MARIA VIVES LUQUE
M1